Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.

Přeskočit na obsah
571 648 343 Dárkové poukazy Rezervace

Firemní akce

Máte na starost uspořádat firemní školení, konferenci, vánoční večírek, teambuilding nebo jinou firemní akci a nemáte čas ani chuť věnovat desítky hodin svého času výběrem vhodných prostor, hledáním doporovodného programu a přemýšlením nad tím, čím účastníky pohostit? Pro nás je to zábava a tak se můžete těšit, že Vám s maximální pečlivostí se vším pomůžeme a společně připravíme místo, kde se Vaši kolegové či firemní partneři budou cítit hýčkáni. Firemní akce je možno realizovat hned v několika prostorách hotelu. Celková kapacita místností uzpůsobených pro pořádání firemních akcí a teambildingů je 310 míst.

Stali jsme se Congress hotelem roku 2021 a 2022 ve Zlínském kraji.

Zvýhodněný pobyt
pro školení

Spojte příjemné s užitečným.
Připravíme pro vás ideální zázemí pro firemní akci. Objednejte již nyní a těšte se na pobyt s neomezeným vstupem do wellness Horal, kde v letošním roce přibude venkovní whirpool a ochlazovací jezírko, odpočívárna s krbem, ceremoniální sauna, medová sauna a kombinovaná sauna. To vše s novou wellness recepcí s relaxačním loungem.

Chci zažít

 

Congress hotel roku 2021 - Zlínský kraj

 

Různé typy firemních akcí

  • Firemní večírky
  • Firemní školení
  • Prezentace
  • Konference
  • Obchodní jednání
  • Workshopy
  • Semináře
  • Firemní oslavy
  • Rauty

Technické vybavení

  • LCD televize
  • Dataprojektor
  • Projekční plátno
  • Laserové ukazovátko
  • Flipcharty
  • Ozvučení s mikrofony
  • Wi-fi připojení k internetu

Služby k akcím

  • Coffeebreaky
  • Catering a rauty
  • Speciální menu
  • Živá hudba/ DJ
  • Cimbálová muzika
  • Barmanská show
  • Taneční vystoupení
  • Ohňostroj
  • a jiné doprovodné programy

 

Kontakt
(pořádání firemních akcí bez ubytování)

Naděžda Kovaříková
F&B Manager
+420 722 220 665

Bc. Gabriela Parmová
F&B Manager
+420 778 497 965

provozni@horalhotel.cz

Kontakt
(pořádání firemních akcí s ubytováním)

Kateřina Koňaříková
Front Office Manager

+420 608 835 281
fom@horalhotel.cz

Nabízené prostory

  • Kapacita restaurace je 100 míst
  • Kapacita terasy je 60 míst
  • Pořadání svateb, oslav, firemních akcí,...
  • Bohatá nabídka jídel domáci i zahraniční kuchyně
  • Propojení se salonkem nebo vinárnou
  • Taneční parket
  • Nabízí poklidné posezení u krbu
  • Kapacita vinárny je 45 míst
  • Pořádání rodinných oslav, firemních večírků ...
  • Propojení se salonkem či restaurací
  • Bohatá nabídka vín
  • Kapacita lounge je 22 míst - uspořádání škola
  • Vhodný pro pro školení, prezentaci firem, jazykové kurzy a podobně
  • Propojení s terasou u bazénu
  • Kapacita salonku je 45 míst - libovolné uspořádání stolů
  • Vhodný pro rodinné oslavy, srazy, svatby, promoce a také pro školení, prezentaci firem, jazykové kurzy, firemní večírky a rauty
  • Propojení s vinárnou či restaurací
  • Taneční parket
  • Kapacita kongresového sálu je až 140 míst
  • Klimatizace
  • Pořadání svateb, oslav, firemních akcí, školení,...
  • Audiovizuální vybavení
  • Taneční parket
  • Kapacita banketky je 20 míst
  • Vhodná pro školení, prezentace firem nebo jazykové kurzy
  • Součástí banketky je balkónek