On-line rezervace

 

Host má právo na řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím České obchodní inspekce. 

UBYTOVATELÉ: 

1.       Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: 

Česká obchodní inspekce 

Ústřední inspektorát - oddělení ADR 

Štěpánská 15 

120 00 Praha 2 

Email: adr@coi.cz

Web: https://adr.coi.cz

 

Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz

 

2.       V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.

 

 

Nahoru